Wstęp Zawsze myślałem, że znam samego siebie. Byłem pewien, że jestem na tyle silny, że nikt

wtorek, 2 lutego 2021

Katarzyna Nowakowska "Zagrywka" - recenzja

 
 

Abigail jest prezesem klubu koszykarskiego. To co ją charakteryzuje to niezwykła pewność siebie i niedostępność dla mężczyzn. Jej złota zasada brzmi „zero sypiania z zawodnikami”, choć niełatwo jest jej dotrzymać, gdyż co chwilę atakowana jest przez chłopaków z klubu żartami i „niewinnymi” docinkami o seksualnym podtekście. Dziewczyna jednak utrzymuje z drużyną kumpelskie relacje i ufa im.

Jej życie staje do góry nogami, gdy w klubie pojawia się nowy zawodnik – nieziemsko przystojny i diabelsko pewny siebie Jacob. Kobieta doskonale go zna, lecz on jej nie pamięta. Co takiego wydarzyło się przed laty, że ich drogi się rozeszły? Czy mężczyzna zorientuje się wreszcie, że Abigail, to właśnie TA Abi?

Kobieta początkowo jest wobec Jacoba zimna, a przynajmniej bardzo stara się taka być, choć w rzeczywistości jej ciałem i umysłem targają skrajne emocje: nienawiść… lęk… tęsknota… pożądanie.

Gdyby tego wszystkiego było mało, zmuszona jest wyjechać z całą ekipą na urlop. To będzie dla niej prawdziwy test, a jednocześnie pokusa. Czy ulegnie Jacobowi, który od samego początku próbuje ją uwieść?

Choć wyjazd przebiega ekscytująco, niestety kończy się pewnym nieprzyjemnym zdarzeniem. Co takiego się wydarzyło? Czy Abigail słusznie zaufała mężczyznom z drużyny? Czy ich intencje są czyste?

Co jeszcze wydarzy się w życiu kobiety? Jakie cienie przeszłości powrócą? Jakie skrywane przez nią dotąd sekrety wyjdą na światło dzienne? Czy będą w stanie ją zniszczyć? I jaką rolę odegrał w nich kiedyś Jacob?

„Zagrywka” to idealna książka na relaks, a krótkie rozdziały sprawiają, że brnie się przez nią naprawdę szybko i przyjemnie. Powieść przesiąknięta jest testosteronem, seksem i pikantną grą słów. Z jednej strony wydawałoby się, że jest to zatem dokładnie to, czego my kobiety potrzebujemy – z drugiej zaś, jak dla mnie w pewnym momencie było tego po prostu za dużo. Nie zawsze też potrafiłam zrozumieć zachowanie Abigail, która czasami mnie irytowała. Z jednej strony podkreślała, że „ma założony pas cnoty”, aby za chwilę rzucić się na kolesia, którego dosłownie przed chwilą poznała na ulicy.

Autorka świetnie wykreowała paletę tajemnic, jakie bohaterka skrywała od wielu lat, stopniowo zdradzając nam szczegóły z jej życia i podając odpowiedzi tak, że nie sposób było się ich domyślić. Wielokrotnie robiłam wielkie oczy z zaskoczenia – oczywiście pozytywnego. Wszelkie intrygi i tajemnice wyszły tu naprawdę świetnie i ciekawie. Końcówka jednak skończyła się zbyt szybko i nagle, pozostawiając niedosyt. Takie zakończenie pozwala nam jednak wysnuć wniosek, że to jeszcze nie koniec historii Abigail i Jacoba.

Moja ocena: 7/10

Za egzemplarz dziękuję

Wydawnictwu Między Słowami

 

Tytuł: Zagrywka

Autor: Katarzyna Nowakowska

Wydawnictwo: Między Słowami

Rok wydania: 2021

Liczba stron: 301


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz