Wstęp Zawsze myślałem, że znam samego siebie. Byłem pewien, że jestem na tyle silny, że nikt

piątek, 29 grudnia 2023

Recenzja produktów marki REGENERUM

 


Przychodzę do Was dzisiaj z recenzją produktów od REGENERUM.

 

W zestawie otrzymałam:

·        1. Regeneracyjny peeling do ust

·        2. Regeneracyjne serum do włosów

·        3.  Regeneracyjne serum do rzęs i brwi

 

Było to moje pierwsze spotkanie z tymi produktami. Do tej pory miałam jedynie przyjemność stosować produkt przeznaczony dla paznokci, więc jestem szczęśliwa, że mogłam poznać resztę „ekipy”.

Regeneracyjny peeling do ust – ma delikatny miodowy zapach i zaskoczyły mnie w tym produkcie dwie rzeczy. Po pierwsze po jego zastosowaniu wszelkie szminki i pomadki, które wcześniej ekspresowo ścierały się z moich ust, zaczęły się utrzymywać znacznie dłużej. Trochę na ten temat poszperałam i faktycznie okazuje się, że taki peeling jest wskazany nie tylko dla nadania ustom świeżości, miękkości itd., ale też właśnie przedłuża trwałość produktów do ich malowania. Po drugie, muszę się przyznać, że zdarzyło mi się go zastosować znacznie więcej niż 2 razy w tygodniu, a to dlatego, że…. On po nałożeniu wygląda całkiem ładnie ;p trochę tak jak byście pomalowali usta błyszczykiem ze świecącymi drobinkami. Ten peeling jest genialny i na pewno się w niego jeszcze w przyszłości zaopatrzę.

Regeneracyjne serum do włosów – tutaj już totalnie byłam zaskoczona po jego użyciu… moje włosy były tak mega mięciutkie i aksamitne… naprawdę nie wiem jak on to zrobił! Nigdy po zastosowaniu żadnego produktu nie miałam takich włosów…. Musicie to wypróbować i koniecznie dajcie znać, czy też wam się tak wydarzy!?

Regeneracyjne serum do rzęs i brwi – dosyć ciekawy produkt. Z jednej strony macie pędzelek, którym nakładacie go na linię rzęs (4 ml), druga końcówka natomiast zawiera szczoteczkę do brwi (7 ml).  Trudno mi powiedzieć, czy po zastosowaniu serum stan moich rzęs i brwi się poprawił, natomiast muszę przyznać, że wcześniej moje rzęsy wołały trochę o pomoc, wypadały… zbyt często im się to zdarzało. Ostatnio takich sytuacji nie zarejestrowałam, więc może coś w tym produkcie jednak jest. Na pewno nie zaszkodzi J.

Podsumowując, ja jestem bardzo zadowolona z tych kosmetyków i z czystym sumieniem będę je polecać rodzinie i znajomym.

Moja ocena: 10/10

 

Współpraca reklamowa z

#regenerum #glowconnect

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz