Wstęp Zawsze myślałem, że znam samego siebie. Byłem pewien, że jestem na tyle silny, że nikt

poniedziałek, 6 listopada 2023

Dermena LASH CARE - recenzja odżywki do brwi i rzęs

 


Miewacie problemy z wypadającymi/przerzedzającymi się włosami rzęs i brwi? Jeżeli tak to myślę, że ten produkt może Was zainteresować!

Muszę przyznać, że Dermena już parę razy wyciągnęła mnie z opresji. Mam tutaj na myśli ich genialny szampon, po którym nie tylko w bardzo krótkim czasie przestawały mi wypadać włosy, ale też dosyć szybko zaczynały odrastać nowe (pod palcami wyczuwalny był taki jak to nazywam "jeż"). Dlatego też, gdy dowiedziałam się, że istnieje podobny specyfik na rzęsy i brwi, postanowiłam go przetestować! 

Moje brwi nie są idealne, ale rzęsy to już naprawdę błagały o pomoc i to od dawna. Wiele razy stosowałam różne odżywki, ale ze skutkiem zerowym. Zatem czy odżywka z Dermeny dała radę? Czy stanie się kolejnym produktem tej firmy, którego z czystym sumieniem będę polecać? A może wyszło tak, jak zwykle to bywało z innymi odżywkami?

W skrócie: ta odżywka spadła mi z nieba!! Kocham ją i ubóstwiam. Naprawdę nigdy nie ekscytowałam się aż tak żadnym produktem!!


 

Odkąd zaczęłam ją stosować rzęsy PRZESTAŁY MI WYPADAĆ!! Do tej pory, niemalże przy każdym demakijażu na waciku znajdowałam kolejne całe lub pół-rzęsy. W rezultacie moje oczy wyglądały tragicznie, bo zdarzało się, że przerzedzenia były dosyć widoczne. Jedne rzęsy były dłuższe, inne krótsze, a gdzieniegdzie... wcale ich nie  było. Mam wrażenie, że były totalnie idealne do tego testu, bo wiedziałam, że jeżeli im coś pomoże... to na serio będzie to dobre. Również moje brwi stały się jakby pełniejsze i łatwiejsze w ułożeniu <3 . A najlepsze jest to, że na efekty wcale nie trzeba było długo czekać!

Produkt ten nie jest drogi, więc ogromny plus, bo wiele osób będzie mogło sobie na niego pozwolić. Odżywka posiada dwa końce. Jeden przeznaczony jest do brwi (7 ml), inny zaś do rzęs (4ml). Produkt nakładałam zawsze wieczorem, po dokładnym oczyszczeniu twarzy. Jest to jeden z nielicznych specyfików, który zostanie ze mną nawet nie na dłużej, lecz na zawsze! I tak jak ich szampon, będzie mnie ratować, gdy rzęsy i brwi zaczną wołać o pomstę do nieba :).

Dermeno... jesteś genialna!!!  


Moja ocena: 10/10


Współpraca reklamowa z:

Dermena Polska

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz