Wstęp Zawsze myślałem, że znam samego siebie. Byłem pewien, że jestem na tyle silny, że nikt

piątek, 21 października 2022

Agata Komorowska "Bądź niezniszczalna. Jak przejść każdy kryzys" - recenzja

 


Sięgacie czasami po poradniki? Przyznam szczerze, że ja dotąd stroniłam od tego typu literatury, bo wydawało mi się, że zupełnie jest mi to niepotrzebne. Jednak gdy zaczęłam czytać książkę pani Agaty Komorowskiej, zdałam sobie sprawę, że w zasadzie ta książka może być totalnie dla mnie i dla ciebie mój drogi czytelniku również J.

Plusów ta pozycja ma wiele, chociażby sam fakt, że autorka porusza temat uniwersalny, bo powiedzcie mi kto z was nigdy w życiu nie miał kryzysu, nie czuł się smutny, zagubiony, bezradny czy po prostu nie radził sobie z jakąś emocją lub wydarzeniem? Na korzyść tego poradnika jest również fakt, że autorka pisze przede wszystkim z własnego doświadczenia. To sprawia, że czytając czujemy, że możemy jej zaufać, że ona nas rozumie i faktycznie coś w tym wszystkim jest. Kolejnym atutem są pewnego rodzaju ćwiczenia/pytania, które pani Komorowska kieruje do czytelnika. Dzięki nim uczymy się spoglądać na problem z zupełnie innej strony, a także zastanawiamy się, jakie emocje w nas wywołuje i do jakich działań prowadzi. Na co dzień raczej mało kto „przystaje”, aby nad tym kontemplować J.

Pomimo wielu zalet, książka momentami była nużąca, być może właśnie przez natłok tych wszystkich informacji z życia autorki. Jest to zapewne kwestia, którym jednym będzie przeszkadzać, a inni będą usatysfakcjonowani, czytając z zapałem.

Na koniec pragnę jeszcze dodać, że autorka na początek proponuje nam obejrzenie pewnego filmu/bajki i za to jestem jej ogromnie wdzięczna, bo zdecydowanie zmieniło to moje postrzeganie pewnych spraw, które tam przedstawione są w formie humorystycznej, jednak jakże życiowej. Nie będę tutaj zdradzała co to za film, jednak jeżeli już zdecydujecie się zajrzeć do tego poradnika, to koniecznie posłuchajcie pani Agaty i włączcie go!! On Was naprawdę zmieni xD.

Moja ocena: 8/10

 

Współpraca barterowa

Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu LUNA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz